Projekt Metropolis je ime novega trikolesnega mestnega maxi skuterja, ki izstopa po svojem stilu, s svojo kompaktnostjo in s svojo dinamičnostjo. Je rezultat aktivnega sodelovanja z ekipo Peugeot skuterji in Peugeot avtomobili, ki združuje prednosti avtomobilov in motornih koles. Je tudi hkrati stabilen, varen in udoben in tik pred masovno proizvodnjo in v primerjavi z vsemi drugimi vozili te vrste, simbolizira sodoben pristop nove tridimenzionalne mobilnosti.

STANJE DESIGN

Popolnoma proporcionalen in uravnotežen Projekt Metropolis predstavlja dinamičnost, eleganco in modernost, ki izhajajo v tekočih linijah in elegantno kombinacijo sodobnih materialov. Trikolesnik na novo daje estetske korake, ki se uporabljajo pri oblikovanju konceptnih avtomobilov Peugeot SR1 in uporablja plavajočo rešetko, kar je značilnost Peugeot 508. Prisotnost obeh prednjih koles jasno poudarja, da je DNK avtomobilski.

Pod žarometi nameščena maska posvetli sprednji del skuterja, kar mu daje veliko osebnosti, ki poudarja inovativen profil. Koncentrirana tehnologija Projekta Metropolis ima spredaj dvojno luč, katera je tako kot smerokazi v najnovejši LED tehnologiji. Zadek skuterja se zaradi posebne oblike luči lepo zaključi. Prefinjen videz projekta Metropolis je poudarjen z materiali, ki združujejo različne odtenke sivega satena, v kontrastu z biserno črno pa je daje barva skuterju eleganco.

GIBANJE

Koncept nudi na cesti vožnjo nove razsežnosti in nove nepričakovane občutke. Prednji del je sestavljen iz deformabilnega paralelograma (dvojni trikotnik), katerega arhitektura zniža težišče za boljšo razporeditev teže. To zagotavlja skuterju izredno oprijemanje cestišča. Izvedba obese ponuja dvojno prednost, kar pomeni, večjo moč in zmanjšanje nevzmetene mase, lažje krmiljenje in vožnjo. Pri Metropolisu za zaviranje skrbijo 3-je diski (spredaj 2x200mm / zadaj 1x240mm ). Namenjen za vožnjo v velikih mestih kot tudi na kakšen izlet v bližjno ali daljšo destinacijo.

Metropolis Projekt vključuje asferična ogledala Satelis katerih izbočena površina odpravlja mrtvi. Armaturna plošča je opremljena z digitalnimi merilniki hitrosti in merilnik vrtljajev ter, prikazalnikom tlaka v pnevmatikah. Vetrobransko steklo je termično in profilirane širine 130 mm, ki ga voznik s pritiskom na gumb za manj kot 5 sekund, lahko zniža ali zviša.

ZMOGLJIVOSTI in UDOBJE

Skuter je opremljen z novim Peugeot-jevim 400 cm 3 motorjem, kateri ima tako kot PIAGGIO MP3 400 LT, 35 KM in navor 38 Nm in doseže končno hitrost 150 km / h. Višina sedeža je 780 mm in ima nastavljivo vetrobransko steklo, prav tako si voznik lahko prilagodi ledveno podporo za hrbet do višine 40 mm. Sistem zaklepanja prednje osi TTW concept, ki se aktivira že pri zelo nizki hitrosti, omogoča stabilizacijo skuterja tako, da vozniku ni potrebno dati nog na tla.

Metropolis ima tudi velik prostor za shranjevanje pod sedežem, kjer se lahko spravi 1x full face in 1x jet čelada. Dostop do prostora pod sedežem se pride s pritiskom na gumb, ki se nahaja na sredini, za odpiranje zadaj pa s stikalom na levi zadnji strani skuterja, kjer ima tudi 12V vtičnico.

INOVACIJE

Metropolis Projekt je plod tehnologije za boljše udobje in varnost potnikov še posebej zaradi novih tehnoloških inovacij. Skuter je brez ključavnice za vžig, saj je opremljen z elektronskim ključem, kar pomeni, da je zagon potrebno samo odkleniti volansko ključavnico in stisniti zavoro ter pritisniti na START gumb. Metropolis ima tudi elektronsko ročno zavoro izposojeno od avtomobilov Peugeot in se nahaja na sredini krmila, je lahko dostopna in se jo aktivira s pritiskom.

 

Povzeto po: cyberscooter.it

Slike: scooter-system.fr

 

news_peugeot_metropolis_400i_1_www.scooter-system.fr

 

news_peugeot_metropolis_400i_3_www.scooter-system.fr

news_peugeot_metropolis_400i_2_www.scooter-system.fr

MaxiScooter.Si
Prejšnja objavaZAMENJAVA SPREDNJIH GUM NA PIAGGIO MP3 400 LT
Naslednja objavaTest BMW C600 Sport