Prvič v svoji 90 letni zgodovini je BMW izdelal maxiskuter in s tem stopil v boj z že uveljavljenimi znamkami v tem segmentu, kot so Suzuki, Honda, Yamaha, Piaggio indrugi. Na trg sta prišle dva maxiskuterja C600 Sport in C650 GT. Testirali smo C600Sport.

maxiscooter-si BMW 1004Takoj, ko sem se usedel na testnega BMW-ja, sem dobil občutek, da je motor namenjen voznikom, ki imajo športne ambicije in želijo uživati v dinamični vožnji. K temu pripomoreta nizko nameščeno krmilo in višina sedeža.

Vetrobransko steklo je ročno nastavljivo v 3 položajih in zelo učinkovito ščiti voznika pred vetrom, kar se jemaxiscooter-si_BMW_1038 izkazalo tudi med našim testom. Armaturna plošča vsebuje vse potrebne podatke, moti le slaba berljivost merilnika obratov.

Na sprednjem delu sta dva majhna predala za drobnarije, a se žal težko odpirata. Navduši ročna zavora, saj se avtomatsko aktivira pri parkiranju na stransko stojalo.

maxiscooter-si_BMW_1047Prtljažni prostor se kljub ozkemu in športnemu zadku v mirujočem stanju motorja da povečati in noter shraniti dodatno čelado. Za dnevno vožnjo imate na razpolago klasične ali LED luči.

Sama vožnja je pravi užitek. Motor je izredno odziven, lahko vodljiv, tako v mestu kot na avtocesti. Voznik nima občutka, da vozi 231 kgmaxiscooter-si_BMW_1099 težak skuter.

Pospeški so odlični, še posebno pri hitrosti nad 50 km/h, kjer 2 valjni, 4 taktni, 647 ccm, 60 KM, tekočinsko hlajen motor s 4 ventili na valj pokaže vso svojo kvaliteto. Do 150km/h pospešuje brez upiranja, šele nad to hitrostjo malo popusti. Končnih 180 km/h (toliko je kazal kazalec na števcu, saj nad to hitrostjo zmanjka označb), se doseže brez težav.

maxiscooter-si_BMW_1060Zavore odlične. Zvok, ki prihaja iz izpušne cevi je nekaj, kar morate sami slišati. Na splošno motor deluje suvereno in daje vozniku občutek sigurnosti in obvladljivosti. Potrošnja goriva na testu je znašala sprejemljivih 5 litrov/100 km.

Gre pa zamera lijaku za gorivo, saj dovoljuje le zelo počasno točenje, v nasprotnem teče gorivo na vse strani motorja.

maxiscooter-si_BMW_1081BMW je naredil skuter s katerim bo na tržišču »maxijev« dodatno premešal karte. Njegova največja konkurenta Yamaha T-MAX in Honda INTEGRA sta od njega cenejša. A vsi, ki prisegate na BMW-jevo tradicijo in kakovost, imate sedaj priložnost, da jo nadgradite z nakupom njihovega 10.850,00 Eur vrednega maxi skuterja.

Motor:

2-valjni, 4-taktni, tekočinsko hlajen, 4 ventili na valj, prostornina 647ccm, 44KW, 60(KM), največja hitrost 175 km/h,

poraba goriva na 100km 4.8 litra, pospešek od 0 do 100 km/h v 7.1s, medosna razdalja 1591mm.

Dolžina 2160mm, širina 790mm, višina 1378mm, višina sedeža 810mm, teža skuterja 231kg, nosilnost 196 kg.

Hvalimo (+):

vodljivost, agregat, pospeški, zavore, poraba, avtomatska ročna zavora

Grajamo (-) :

lijak za gorivo, predala na sprednjem delu, slabo čitljiv merilnik vrtljajev, končna izdelava

Besedilo in testiral: Janez H. (Koal JH d.o.o.)

Zahvala vsem, podjetju BMW Slovenija, da nam je motor zaupalo na test in pa Samirju S., da je vse dogovoril.

 

{gallery}stories/prispevki/201209_BMWtest1/slike{/gallery}

MaxiScooter.Si
Prejšnja objavaPROJEKT METROPOLIS »NOVA DIMENZIJA«
Naslednja objava3D Quadro 350 S