Po Parizu se vozi največ MP3-jev na svetu zato je bil tam tudi predstavljen novi PIAGGIO MP3 300 Hybrid LT.
Po prvem 125-kubičnem hibridu, so se pri PIAGGIU odločili narediti izboljšavo in predstavili močnejšega brata s 300-kubičnim enovaljnikom in z 2, 6-kilovatnim elektromotorjem.
Motor lahko deluje v štirih različnih programih in sicer
- hybrid charge (med delovanjem motorja se polni še baterija),
- hybrid power (k boljšim pospeškom pripomore še elektromotor),
- electric (izključno električni pogon) ter
- electric reverse, v katerem se MP3 lahko z uporabo elektromotorja počasi premika vzvratno.
Med programi voznik preklaplja z gumbom in izbiro potrdi z dolgim pritiskom gumba.
Proizvajalec navaja do 20-kilometrski doseg in triurno polnjenje popolnoma izpraznjene baterije, v dveh urah pa se napolni do 85 odstotkov.
Drugi hibrid iz italijanske tovarne je boljši iz preprostega razloga – ker je močnejši in se tako lažje premika z dodatno baterijo in elektromotorjem.
Na hybrida je treba gledati drugače, v tem trenutku se ne zdi nujno potreben, a ko se bodo drugi šele zbudili iz sna, bo imel Piaggio že odlično izpopolnjeno tehnologijo!
Pravzaprav jo že ima.
Ta MP3 ima oznako LT, kar pomeni, da se ga lahko, nasprotju od 125 cc, vozi z avtomobilskim vozniškim dovoljenjem »B«.
![]() ![]() |
Piaggio MP3 Hybrid LT 300ie
Motor: enovaljni, štiritaktni, tekočinsko hlajeni, 278 cm3
Največja moč: 18, 2 kW (25 KM) pri 7.500/min (bencinski motor in elektromotor skupaj)
Največji navor: 27, 5 Nm pri 3.500/min
Prenos moči: samodejna sklopka, variomat
Okvir: jeklen cevni
Zavore: spredaj 2 koluta Fi 240 mm, dvobatni zavorni čeljusti, zadaj kolut Fi 240 mm, dvobatna zavorna čeljusti, ročna zavora na zadnjem kolesu
Vzmetenje: spredaj paralelogramska prema, dva blažilnika, zadaj dvojni blažilnik
Gume: 120/70-12, 140/60-14
Višina sedeža od tal: 780 mm
Posoda za gorivo: 12 l
Medosna razdalja: 1.490 mm
Teža: 257 kg (suha)
Vir: moto-magazin.si, motorcycle.com, vehiculespropres.net
