Silver Wing je na trgu že od leta 2001. V tem času je doživel neka drobnih sprememb, predvsem na zunanjosti. In tudi tokrat ni bilo drugače, le da je bil poseg večji. Najbolj opazni so nova, bolj pregledna armaturna plošča, ter maska in zadek motorja.
Zaradi tega sem bil prepričan, da sama vožnja ne bo nič drugačna kot pri starem modelu. A ni bilo tako. Lega na cesti je enostavno boljša. Š
e vedno se čuti mrtvi hod pri nagibanju skozi ovinke, a je ta skoraj neopazen. Sedež je kraljevski, še udobnejši kot pri starem modelu. Tudi položaj nog je odličen, saj so spremenili nagib na oklepu.
Agregat ostaja enak. 2-valjni, 4 taktni 600 ccm kubični z močjo 50 KM. Sam zvok motorja je malce drugačen kot pri starem modelu. 13 in 14 palčna kolesa ostajajo nespremenjena ( pogrešam večja, morda bodo prišla z novim modelom Winga ).
Novi Silver Wing je namenjen vsem tistim, ki se želite peljati zares udobno, nudi odlično vetrno zaščito in obilico prtljažnega prostora. Ima vgrajen preizkušen in zanesljiv agregat, ki je s porabo med 5 in 5,5 l na 100 km še prijazen do naši denarnic. S ceno 8.890,00Eur pa se popolnoma izenači s ceno Integre.
Tako Silver Wing kot Integra imata svoje pluse in minuse. Sam bi zaradi njegove udobnosti za daljše vožnje izbral Silver Winga.
Hvalimo (+): udobje, vetrna zaščita, prtljažni prostor, prenovljena armatura, prednji in zadnji del
Grajamo (-): mrtvi kot pri nagibanju, mala kolesa (v primerjavi s konkurenco)
Avtor: Janez H.
Slike: Janez, Davorin, Boris, Renato, Dean,…
Hondo Silver Wing SW-T600 je na test posodil Slovenski zastopnik za Honda motorje:AS-Domžale
{gallery}stories/prispevki/201203_NoviSW{/gallery}