Piaggio je kot prvi ponudil  serijski hibridni skuter.

Največja pomanjkljivost MP3 Hybrida je njegova cena.

Osnova Hybrida je standardni MP3 z vgrajenim 125-kubičnim agregatom in dodatnim 3,5-‘konjskim’ elektromotorjem. Njuno delovanje je  usklajeno, delujeta lahko ločeno ali skupaj. Elektromotor pomaga pri pospeševanju, bencinski pa pomaga pri polnjenju baterije. Baterija se polni tudi s pomočjo odvečne energije, ki se sprošča pri zaviranju ali preko električnega omrežja.

Bencinski enovaljnik s 125 ‘kubiki’ z najvišjo hitrostjo okoli 100 km/h naj bi zadoščal za mestno uporabo.

Delovanju obeh motorjev ukazuje enotna ročica, ki s pomočjo naprednega krmilnega modula VMS (nekakšna različica sistema ‘ride by wire’) iz obeh iztisne maksimum. Napolnjenost baterije na zmogljivost ne vpliva, saj je delovanje enakomerno, vse dokler baterija ni popolnoma izpraznjena.

Polnjenje baterije traja približno tri ure, a že po dveh urah se baterija napolni do približno 80 % zmogljivosti. MP3 je najboljša izbira za mestno uporabo, je vpadljiv in moderen, kakovostno izdelan, okolju prijazen in varčen.

Baterija v celoti zaseda prostor pod sedežem in je tako prostora za drbnarije manj kot pri bencinski izvedenki.

Razmerje med delovanjem bencinskega in elektromotorja približno je 65:35, v ozračje pa izpusti 40 g CO2/km, kar je približno polovična v primerjavi s klasičnimi skuterji. Po tovarniških napovedih naj bi MP3 Hybrid porabi za prevoženih 100 km samo 1,7 litra goriva.

Ali se splača kupiti MP3 hybrid? Ne, se ne splača, ker je cena previsoka, razlika pri porabi energije v primerjavi z bencinskim skuterjem je  zanemarljiva, obenem pa ima Hybrid zaradi baterij manj prtljažnega prostora pa še težji je in zato počasnejši.

In koliko stane vožnja z elektriko? Ob ceni, ki velja za gospodinjski odjem je poraba za 100 km le slab evro. Ni kaj, poceni.

 

Piaggio-MP3-125-Hybrid

 

Tehnični podatki za Piaggio MP3 Hybrid

Motor: 124,0 cm3

Največja moč: 11, 0 kW (15, 0 KM) pri 8.500/min.

Največji navor: 16 Nm pri 3.000/min.

Moč elektromotorja: 2, 6 kW (3, 5 KM).

Navor elektromotoja: 15 Nm.

Prenos moči: samodejni menjalnik, variomat.

Okvir: jekleni cevni okvir.

Zavore: spredaj 2 x kolut 240 mm, zadaj kolut 240 mm.

Vzmetenje: spredaj paralelogramska prema gib 85 mm. Zadaj dvojni blažilnik gib 110 mm.

Gume: spredaj 120/70-12, zadaj 140/70-12.

Višina sedeža od tal: 780 mm.

Posoda za gorivo: 12 litrov.

Medosna razdalja: 1.490 mm.

Teža: 245 kg.

Vir: moto-magazin.si

Vir slike: motorcyclenews.com

MaxiScooter.Si
Prejšnja objavaGilera Fuoco 500ie ali nabildani Piaggio MP3 na stereoidih
Naslednja objavaZAMENJAVA ZADNJE GUME NA PIAGGIU MP3 400 LT