Pri vožnji osmice se je skuter dobro odzival, saj je lahko vodljiv. Ker pa ima skuter že omenjeno zelo nizko krmilo, sem med vajo s krmilom zadeval v kolena. Situacijo sem rešil tako, da sem kolena pomaknil navzven. Pri vaji »spelji in ustavi« se je skuter prav tako odlično izkazal, saj je pri odpiranju plina pogonski agregat zelo odziven in tudi pri hitrem ustavljanju (cca 1m) se hitro ustavi. Zaviranje v sili, hitrost cca 50 km/h, pot popolne ustavitve cca 5 m. Zavore so se izkazale za zelo dobre, saj ob dveh diskih spredaj in enem zadaj skuter zelo hitro ustavijo in tudi ABS je lepo deloval tako, da ni prihajalo do blokade koles. Tudi med samim zaviranjem je bil skuter lepo vodljiv.
Težava z nizkim krmilom se je največkrat pojavila na poligonu med počasnim slalomom pri hitrosti med 5 do 10 km/h.
Hitri slalom sem vozil pri hitrosti nad 30 km/h in skuter je postal po nekaj poskusih prava igrača, saj se je izkazal kot zelo vodljiv na hitrih zaprtih ovinkih. To, da je tako okreten in lahko vodljiv mu daje njegova nizka masa, nizko težišče in majhna medosna razdalja. Tudi pri vaji izogiba oviri se je odlično izkazal saj ga je z lahkoto obvladati v nepredvidenih situacijah.
Naslednje testiranje smo izvedli na cesti. Zapeljali smo se na Rakitno pa naprej do Bloškega jezera. To traso smo izbrali zaradi razgibanosti, saj je bil namen testa narediti vožnjo po čim bolj ovinkastih cestah kot tudi po cestah v klanec.
Skuter je se odlično izkazal pri vožnji navkreber, kot tudi pri vožnji navzdol po klancu. Skozi ovinke je lepo vodljiv in tudi pospešek iz ovinka je dober, saj je hitro dobival na hitrosti.
Zadnji dan smo se odločili, da naredimo relacijsko vožnjo in smo se zapeljali na Vršič, kjer je zelo pozitivno presenetil z okretnostjo in dobrim pospeševanjem kljub ovinkom.
Pri vožnji po avtocesti (AC) je pri hitrosti 130 km/h lepo držal smer in tudi pri pospeševanju se je zelo dobro odzival. Vožnja po AC je bila malo moteča, saj bi bila vetrna zaščita lahko boljša. Zaradi nizkega in ozkega vizirja je bil pritisk vetra malo močanejši, vendar ga je vizir kljub temu lepo odbijal nad glavo in tako ga skoraj da ni bilo čutiti. Pogrešal sem več vetrne zaščite za noge, kljub temu veter ni bil preveč moteč. Rešitev bi bila lahko namestitev dodatnih odbojnikov vetra. Zaradi takšne vetrne zaščite za noge, bi bil voznik v primeru dežja veliko bolj moker, kot vozniki drugih skuterjev. Prostora za noge je sicer dovolj, vendar se ne bi pritoževal nad dodatnim prostorom v primeru iztegnjenih nog.
KYMCO AK 550 je zelo dobra konkurenca ostalim skuterjem. Konkurira z udobno vožnjo. Zaradi nizkega težišča in kratke medosne razdalje, je bolj naravnan za športno vožnjo in vožnjo v mestnih središčih.
