MAXI ZAHVALA GRE PODJETJU PLEŠKO CARS BREZOVICA, da nam je motor KYMCO AK 550 posodilo za test. |
Tokrat smo na test dobili novi maksi skuter tajvanskega proizvajalca KYMCO, ki je eden od največjih proizvajalcev motornih koles in skuterjev v Aziji.
Pred časom je KYMCO naredil veliki maksi skuter MYROAD 700 vendar so opustili izdelavo, ker se v Evropi ni najbolje prijel in so se tokrat odločili priti na EU trg velikih maksi skuterjev z novim modelom. Čeprav ima KYMCO na evropskem trgu kar nekaj skuterjev in motornih koles od 50 do 500 ccm, so tokrat naredili korak naprej in šli v korak s časom.
Leta 2016 so na sejmu EICMA v Milanu predstavili model AK550. Model AK550 ima, za razliko od ostalih njihovih modelov, 4 taktni agregat z dvema valjema in 550 ccm ter 39 kW (53 KM) ter 15 litrsko posodo za gorivo. Masa skuterja je 226 kg in ima pogon na jermen.
Na prvi pogled je skuter zelo podoben Yamahinemu T-MAX-u. Od T-MAX-a se razlikuje po agregatu, ki je močnejši. Tudi sprednji in zadnji del skuterja se razlikuje, saj ima vse luči v LED tehnologiji, ki so zelo dobro vidne podnevi, sicer pa tudi ponoči zelo dobro razsvetlijo cestišče. Ima 15 palčna kolesa spredaj in zadaj, kar ugodno vpliva na vožnjo, vendar pa je med vožnjo po malo slabši cesti mogoče čutiti na krmilu manjše tresljaje. Če pa amortizerje pravilno nastavimo, se teh tresljajev znebimo.