Prvi občutek ki sem ga dobil, ko sem se s svojega Silver Winga 600 presedel na Integro, je za nas maxi skuteriste malce neobičajen. Položaj za krmilom, sedenje, višina sedeža, da o 17 palčnih kolesih niti ne govorim, je enostavno drugačen kot pri »klasičnih maxi skuterjih«.
A Integra te že po nekaj kilometrih vožnje enostavno osvoji. Lega na cesti je odlična, prav tako preglednost.
Položaj za krmilom je motorističen, vetrna zaščita zelo dobra in tudi z nogami nimaš težav kam bi jih dal, razen kadar je človek višje postave. V tem primeru se s koleni začneš zadevati v oklep motorja, kar lahko na daljših vožnjah postane malce neprijetno. Zaradi višine sedeža, ob zaustavitvi nog ne moreš položiti na tla s celim stopalom kot pri običajnih maxijih, razen če si višje postave. Pogrešal sem tudi večji prtljažni prostor kamor bi lahko spravil čelado, se pa da ta problem rešiti z vgrajenim zadnjim kovčkom.
Integra ima vgrajen 2-valjni, 4 taktni 670 ccm kubični motor z avtomatskim menjalnikom in močjo 52 KM. Sprva se mi je zdelo, kot da je 52 KM za takšen motor malce premalo. A sem se motil. Motor je izredno odziven. Navdušuje s svojimi pospeški vse tja do 120-130 km/h in šele tu se umiri. Idealno za vožnjo po ovinkasti cesti in mestu, manj po avtocesti, kjer se pa tako ali tako noben »pravi motorist« ne vozi rad.
Avtomatski menjalnik je svoja zgodba. Na voljo so sledeče izbire. Ročno menjavanje prestav preko tipke + in – na krmilu in avtomatsko prestavljanje, pri katerem lahko izbiraš med dvema opcijama. Normal in Sport. Zato, kadar se boste vozili po cesti na Jezersko, Marija Reka.., vam absolutno priporočam izbiro Sport, Normal je dobrodošel za prijetno potepanje povsod drugje. Poraba na testu je znašala pod 4 litre, kar je pri današnjih cenah goriva zelo pomemben podatek.
Honda Integra 700 je odlična izbira za vse tiste, ki pri MAXIJIH nekaj pogrešate, prav tako bo zanimiva za vse motoriste, ki bi se odločajo za nakup maxiskuterja, a se ne morejo dokončno odločiti. Motor je drugačen od obstoječe ponudbe, zato zna prepričati širši krog potencialnih kupcev. S ceno 8.890,00 Eur ni najcenejša izbira, na pa tudi najdražja. A o tem presoja vsak sam.
Hvalimo (+): lega na cesti, poraba, agregat + menjalnik, položaj voznika, nezahtevnost
Grajamo (-): položaj kontaktne ključavnice, osnovna cena ne zajema zadnjega in stranskih kovčkov
Avtor: Janez H.
Slike: Janez, Davorin, Boris, Samir, Renato, Dean,…
Honda Integro 700 je na test posodil Slovenski zastopnik za Honda motorje: AS-Domžale
{gallery}stories/prispevki/201203_HondaIntegra700{/gallery}