BMW_e-scooter_6

Napovedali so, da bo po pospeških primerljiv s 600ccm bencinskimi motorji, dosegal bi naj hitrosti tja preko 100km/h, radij dosega pa bi naj bil tudi večji, kot ga dosegajo vsi današnji e-skuterji (cca.100km).

 

BMW_e-scooter_zgradbaMed posebnosti tega BMW e-skuterja bi lahko pripisali samo zgradbo e-skuterja, kjer je osrednji del le-tega baterija nameščena v aluminjastem ohišju, znotraj katere je vgrajen tudi visoko zmogljiv elektromotor. Baterija ni “klasična” (ni NiMH kot jo ima npr.Vectrix, ampak Litijeva), tako potrebujemo manj kot 3 ure, da jo napolnimo do maximuma. Polnimo jih lahko seveda doma kar direktno preko vtičnice ali pa na ustreznih polnilnih postajah.

 

BMW_e-scooter_kineticna2Obljubljajo še eno novost znano iz sveta F1, t.j. pretvorbo kinetične energije v električno (ob zaviranju) in s tem 10% do 20% večji radij dosega. Zadnje kolo poganja veriga v kombinaciji s klinastim jermenom. Motor je hlajen zračno in tudi tekočinsko (baterija in elektromotor).

 

 

BMW_e-scooter_driverRazvoj novega BMW konceptnega e-skuterja delno financira tudi nemško zvezno ministrstvo za promet, gradnjo in razvoj mest. Sam namen uporabe e-skuterja je vsekakor vožnja po mestih, kjer bo pripomogel k čistejšemu okolju. Dovolj “varčen” način vožnje pa bo seveda opazen na račun večjega dosega, saj se bomo lahko zapeljali nekaj kilometer več.

 

Barvna poslikava tega e-skuterja bi naj bila običajna za vsa BMW testna vozila, saj gre le za koncept, kjer dokončna zunanjost vozil še ni v popolnosti določena.

 

 

Viri in slike: gizmag.com, technologyreview.com, technologicvehicles.com, bmwblog.com, youtube.com

{gallery}stories/prispevki/201107_BMW/e-scooter{/gallery}

{youtube}zFdA2EbI0rY&{/youtube}

{youtube}fyGc9N3K8U8&{/youtube}

 

MaxiScooter.Si
Prejšnja objavaPietro Rosenwirth – uresničitev svojih sanj
Naslednja objavaEICMA 2011