Piaggio MP3 - zakaj ga kupiti?

mp3_4

Maksiskuteraši smo posebneži. Vozimo velike mašine na malih kolesih, uživamo v avtomatiki, ljubimo ogromne sedeže, radi imamo udobje, montiramo vsake sorte kufrov, torb in kot vsi ostali in normalni - ljubimo dobro družbo, hrano in pijačo!

In če so maxi skuteristi za motoriste posebneži - smo med maxi skuteristi posebneži vozniki MP3. Ker "sesalec" na treh kolesih, oz. "šajtrga", je, kot se vidi na spodnjih slikah, res ta pravo čudo, ki, moramo priznati - izstopa! In kako pride bivši motorist do "šajtrge"? Po naključju. In potem se ne loči več od nje... Kako pa se je vse skupaj zgodilo?

 

zakajMP3_IMAG0472Lani jeseni, po veeeeliko letih moto-suše sem se odločil, da je čas za ponovni poizkus. Iz osebnih razlogov sem želel nekaj umirjenega, udobnega, enostavnega, a dovolj zmogljivega tudi za morebitni izlet na primorsko s sopotnico. Tako sem hitro našel maxi skuterje. Posebej všeč mi je bilo, da so v primerni, še zadostni kubikaži, 400-500ccm in imajo vse zgoraj željene lastnosti. Opazil sem sicer tudi neko grdo pokveko, pol štirikolesnik, pol skuter - si lahko mislite!? Groza. Pa še na prvo stran Piaggio reklamne knjižice so ga prilimali. Fuj. Obrnil sem stran naokrog še preden sem to "šajtrgo" sploh dobro pogledal. Začel se je ogled spletnih strani, priložnostnih mimovozečih primerkov, testov v revijah. Odločitev je padla. Maxi skuter naj bo. Dilema je bila le še med dvema modeloma.

In en dan, me pot vodi v Ljubljano, kjer srečam kolega strastnega motorista. Povem mu namero, dazakajMP3_IMAG0551 kupujem maxi skuter, Piaggio ali Aprillio. Možakar pa resno "A, tistega na tri kolesa, a ne? Ma sem slišal, da so fantastični na testih, varni, da jih po forumih v tujini zelo hvalijo. Pa, da je tudi sam razmišljal, da mora to poizkusit in mogoče nabavit, ker je že malo trd za motor pri njegovih letih..." In jaz odprtih ust, ma ne, kje pa, tega pa že ne...

mp3_2A mi le ni dalo miru,... sem moral zvečer (spet) malo pogledat na internet tisto čudo... MP3. Kakšno ime, kot tisti player za muziko, halo... ampak na sliki, ko sem ga bolje pogledal, sploh ni bil več tako strašno grd. V bistvu na nekaterih slikah je celo dobro zgledal na ovinkih! Saj ni taka čudna reč tole, sem si mislil... Pa grem malo teste prebirat, pa berem enega, pa drugega, pa dalje... pa ne morem verjet. Večinoma same pohvale glede udobja, lege, stabilnosti, skratka, tiste značilno motoristične slabosti, tu zbledijo. In evo, reč me je začela zanimati, poti nazaj ni bilo več... Nato izvem, da je bil ženi že od začetka zanimiv (!), da bi ga tudi ona izbrala na mojem mestu... Eh, kaj naj potem še skrbim? Dve kolesi sem pozabil, razmišljal sem samo še o treh!

In potem usodno - zimska AKCIJA 20% minusa na zalogo. Odločim se! Piaggio MP3 400, A kategorija. Grem v salon, polog, naročilo, dostava na dom, prevoz v garažo. Lep, nov, svetleč, večji kot je videti na slikah. Vsak teden sem ga pridno vžigal in čakal  konec snega. YES! Gremo zdaj na cesto.mp3_3

Zabrni, odklep sprednjih koles pod rahlim gasom, gremo. Hidravlika popusti, sploh ni občutka, da sta dve kolesi spredaj. Ovinek? Občutek na začetku - hecen. Krmilo se sploh noče obračat! Instiktivno se nagnem, pa gre kot pesmica - koliko koles je že spredaj? Gremo dalje, zadnja zavora ni kaj posebej efikasna, sprednja dela lepo. Kaj bo, če jo (sprednjo) zategnem na polno? Nič! Malo podrsa, nastaneta dve špurici in to je to. Motorček se ne nagne ne levo, ne desno. Vau si mislim - dobro.

mp3_1Da ne bom samo hvalil - še minus(k)i: Pogled nazaj - mi ni všeč - vidim v polovici ogledala svoja ramena, ni v redu. Prva stvar bo nastavitev ogledal ker so prenizka... Hm, ne gre... bo treba porihtati drugače. Dalje, sedež po dolgi vožnji je malo kratek. Nog res nimaš kam raztegniti, ampak sedi se pa lepo, udobno. Če bi bilo sedalo za voznika malo daljše bi bilo idealno, a sam imam 186cm, to pa je več kot povprečje v Italiji, naj jim bo... S tem je povezana tudi višina šipe - original je odločno prenizek, sploh, če želiš voziti v malo hladnejšem ozračju. In to je zame od minusov vse...!

Tako, na kratko sem z vsemi delil moje osebno mnenje. Zaenkrat, po enem letu, ga še nisem spremenil!

 

Povezani članki:

Piaggio MP3 - A kategorija - kovček s preklopnim nosilcem

Piaggio MP3 - A kategorija - vetrobran, ogledala izboljšave

 

Slike: lastne,  Piaggio.

Greenbox

This is the "greenbox" module suffix and adds a green wrap to the module.

Bluebox

This is the "bluebox" module suffix and adds a blue wrap to the module.

Purplebox

This is the "purplebox" module suffix and adds a purple wrap to the module style.

tabbed light

This is the "tabbedlight" module suffix and adds a title box and bottom border style.

tabbed blue

This is the "tabbedblue" module suffix and adds a title box and bottom border style.

tabbed purple

This is the "tabbedpurple" module suffix and adds a title box and bottom border style.

tabbed green

This is the "tabbedgreen" module suffix and adds a title box and bottom border style.

Yellowbox

This is the "yellowbox" module suffix and adds a red wrap to the module style.

Darkbox

This is the "darkbox" module suffix and adds a dark wrap to the module style.

Orange

This is the "orangebox" module suffix and adds a orange wrap to the module style.

Redbox

This is the "redbox" module suffix and adds a red wrap to the module style.

tabbed yellow

This is the "tabbedyellow" module suffix and adds a title box and bottom border style.

tabbed red

This is the "tabbedred" module suffix and adds a title box and bottom border style.

tabbed orange

This is the "tabbedorange" module suffix and adds a title box and bottom border style.

tabbed dark

This is the "tabbeddark" module suffix and adds a title box and bottom border style.