Kazalo prispevkov

 

MaxiScooter.si Kymco AK550 01Tudi armaturna plošča je v LED tehnologiji. Razdeljena je na tri dele; Zgornji levi del prikazuje vrtljaje, tlak v pnevmatikah, povprečno porabo goriva v l/km in trenutno porabo goriva v l/km ter km/l. Spodnji del prikazuje prevožene kilometre z dvema dnevnima števcema (A in B) ter že prevoženi kilometri s trenutnim jermenom in oljem. Prikazani ažurirani podatki so zelo dobrodošli, saj smo lahko sproti seznanjeni s trenutnim stanjem obrabe in ali je že čas, da kaj od naštetega zamenjamo. Skuter nam daje možnost povezave preko bluetooth-a na GSM aplikacijo. V sredinskem delu je možen prikaz vremena in navigacije neposredno preko mobilnega telefona. Na razpolago imamo še prikaz večje ure, števca hitrosti, vendar je potrebno pri tej možnosti izbrati želeno ozadje. Na tretjem ekranu je prikaz hitrosti, prav tako v LED tehnologiji, ki pa je ob močnejšem soncu malo slabše viden. Tu najdemo poleg hitrosti še ikone za gretje ročk, stanje akumulatorja in tako dalje.

Všeč nam je to, da so pri KYMCU šli v korak s časom, saj ima skuter KEYLESS zagon. To pomeni, da je ključ v žepu in se skuter zažene le s pritiskom na gumb MaxiScooter.si Kymco AK550 08za zagon. Ko motor ugasne in se od njega oddaljimo več kot 1,5 m – 2 m, se v manj kot treh minutah izklopi elektrika. Za ponovni zagon je potrebo pritisnit gumb za »vklop« na glavnem stikalu (kot npr. pri zaklenjenem mobilnem telefonu) in potem spet zaženemo motor. Kadar skuter dalj časa miruje in ima zaklenjeno krmilo (krmilo lahko zaklenemo le ročno), ni mogoče odkleniti krmila ali zagnati motorja samo s pritiskom na gumb za zagon. V tem primeru je potrebno najprej pritisniti gumb za vklop elektrike na glavnem stikalu. Ko se glavno stikalo obarva modro se pojavi signal in po nekaj sekundah se lahko šele odklene krmilo in zažene motor. Omenjena situacija je mogoče malo moteča, vendar pa vse stvari, katerih še ne obvladamo, zahtevajo od nas malo večjo pozornost. Ko se sčasoma privadiš na vrstni red, je vse skupaj zelo preprosto; kot bi vžigali motor z navadnim ključem.

MaxiScooter.si Kymco AK550 03Sedež je glede na to, da je sorazmerno tanek, zelo udoben. Po udobni namestitvi se lepo prilega. Tudi vožnja v dvoje je bila za sopotnika udobna. Želim pa omeniti, da je »držalo« bolj skrito in se je moral sopotnik držati za nosilec zadnjega kovčka, ki pa je postavljen bolj nizko in blizu sedeža. Pomanjkljivost bi lahko rešili z dodatnimi ročkami, ki bi se lahko pritrdile na nosilec zadnjega kovčka.

Prostornina prtljažnika pod sedežem zadostuje hrambi ene čelade ter nekaj drugih malenkosti; rokavice, ledvični pas, prva pomoč ipd. Pod krmilom ima KYMCO tudi dva predala in v enem od predalov je USB priklop. Predala sta nerodno postavljena in imata zelo malo prostornine, posledično se z roko se le s težavo seže vanju.

Sama drža za krmilom je bila zame malo nerodna, to pa zato, ker sem višji od 180 cm. Samo krmilo skuterja je postavljeno prenizko, in posledično se krmilo pri zavijanju zadeva v kolena.

KYMCO AK550 ima dva način vožnje, za suho in mokro cest kar je potrebno ročno vklopiti. Za vožnjo po mokrem cestišču je tu nadzor zdrsa zadnjega kolesa, kar se pri vklopu le tega kontrolna lučka obarva rumeno, drugače je modre brave.

Prvi dan testa je bil namenjen spoznavanju skuterja, zato smo šli na šolski poligon za motorna kolesa. Seveda z našim testom nismo ovirali kandidatov v šolah vožnje med njihovim treningom. Po dveh urah testiranja skuterja na poligonu šole vožnje, sem prišel do veliko novih spoznanj.