Piaggio MP3 je zabaven za vožnjo, vendar je ta prosil za malo več moči in rodila se je Gilera Fuoco 500ie.

Fuoco je zgrajen na isti platformi kot MP3, vendar se prodaja pod blagovno znamko Gilera in ima prav tako kot PIAGGIO MP3 spredaj dve kolesi in eno zadaj. Ima tudi hidravlično blokado sprednjih koles in ročno zavoro.

Gilera_Fuoco_500

Gilera Fuoco 500ie, s 492cc ostaja zvest Gilerinim športnim načelom in izzivalnim izgledom izstopa iz anonimnosti maxi skuterjev. Vožnja ostaja enostavna, prijetna in varna ravno tako kot pri MP3-ju, kar zagotavlja brezhibno lego na cesti v vseh voznih razmerah, s stabilnostjo in zavorno močjo, katera je s pomočjo treh-diskov zagotavlja učinkovito zaviranje.

Motor razvije 40 konjskih moči pri 7250 obr/min in največji navor 42Nm na 5500 obr/min. Tako kot 250cc, 300cc in 400cc MP3, Fuoco 500ie izpolnjuje stroge Euro3 evropske emisijske standarde.

Zmogljivost in inovativna oblika Fuoco 500ie je pozornost vzbujajoč prednji del, kateri se zelo dobro zliva v agresivno karoserijo. Drugi dodatki vključujejo »naked« krmilo, črna 10-kraka platišča, 5-žarnični žarometi (s pokrovčki na udarce) ter minimalistično zasnovan rep. Sedež je širok in udoben, tako za voznika kot sopotnika.

Parkiranje Fuoca 500ie je z uporabo elektro-hidravličnega zaklepanje prve obese lahka, saj skuterja ni potrebno vsakič postaviti na centralno stojalo. Prav tako z uporabo elektro-hidravličnega zaklepanja prve obese ni potrebno dati nog s skuterja na semaforju ali kadar se stoji na mestu.

Fuoco 500ie je homologiran kot standardno dvokolesno motorno kolo, kar pomeni, da je potrebno za vožnjo pridobiti kategorijo »A«.

Fuoco se v Ameriki prodaja pod PIAGGIOVO blagovno znamko MP3.

 

Fuoco 500ie značilnosti:

•  492cc štiritaktni motor z direktnim vbrizgom in dvojnim vžigom

• električni zagon

• prednja dvojna vilica, nagib koles zagotavlja kot do 40 stopinj

• elektro-hidravlično vzmetenje spredaj z zaklepanjem

• analogni brzinomer (števec)

• tri-disk zavorni sistem

• ni širši od primerljivih dvokolesnih maxi skuterjev

• ročna zavora za parkiranje

• nizka stopnja emisij, okolju prijazen Euro 3

• dvoletna garancija z neomejeno kilometrov

 Tehnični podatki:

Vrsta agregata:

enovaljnik, 4T

Prostornina:

398.90 ccm

Moč:

25.00 kW (34 KM pri 7500 vrt/min)

Navor:

37 Nm pri 500 vrt/min

Vrtina / Gib:

75.0 x 63.0 mm mm

Kompresijsko razmerje:

10,5:1

Ventil / valj:

DOHC

Priprava zmesi:

elektronski vbrizg

Zagon:

električni

Menjalnik:

CVT

Sekundarni prenos:

jermen

Izpuh:

euro3

Hlajenje:

tekočinsko

Okvir:

jeklen

Teža:

244 kg

Vzmetenje spredaj:

ločena enojna blažilnika, gib 85 mm

Vzmetenje zadaj:

dvojni blažilnik, gib 110 mm

Zavore spredaj:

2K, 240mm, 2-batni zavorni čeljusti

Zavore zadaj:

K, 240mm, 1-batna čeljust

Pnevmatike - spredaj:

120/70-12

Pnevmatike - zadaj:

140/70-14

Višina sedeža:

785 mm

Medosna razdalja:

1550 mm

Posoda za gorivo:

12l

Največja hitrost:

142 km/h

 

 

 

Gilera_Fuoco_500_1

Vir:

http://www.thebikergene.com

http://www.motosvet.com